Get Out – Akon ft. Rick Ross

Baixar Musica Get Out - Akon ft. Rick Ross Mp3
    Música

Nome da Música: Get Out
Artista: Akon ft. Rick Ross
Gênero: Rap
Lançamento: 2020

Arquivo

Formato: Mp3
Qualidade: 320 Kbps
Tamanho: 8.7 Mb


 


Baixar Música Get Out – Akon ft. Rick Ross Mp3 Direto no Celular Grátis

Download Get Out – Akon ft. Rick Ross Mp3 grátis. Ouça, faça o download e aprenda a letra da música Get Out – Akon ft. Rick Ross grátis.


Letra: Get Out – Akon ft. Rick Ross

[Intro: Akon]
Going back to the basics
This shit ain’t hard
Konvict
Testing one-two-three
Testing one-two-three
To streets

[Pre-Chorus: Akon]
To all my killers and drug dealers
These streets ain’t got no love for you
Yeah
To all my killers and drug dealers
These streets ain’t got no love for you
No, oh-oh

[Chorus: Akon & Rick Ross]
Better get out while you can (Yeah-yeah-yeah)
Get out while you can (Yeah-yeah-yeah)
Get out while you can (Yeah-yeah-yeah)
Get out while you can (Yeah-yeah-yeah)
Better get out while you can (Get out, yeah-yeah-yeah)
Get out while you can (Get out, yeah-yeah-yeah)
Get out while you can (Get out, yeah-yeah-yeah)
Get out while you can (Get out, yeah-yeah-yeah)
(Huh) Get out, get out, get out, get out, get out
[Verse 1: Rick Ross]
Death penalty, the future for a kingpin
Got a suite up at the Ritz for the season
Blonde bitches in the palace like it’s Frankie Valli
Rich nigga out in Cali, all black Dinali
Got the soldiers and the powder and it’s all the power
Sticks and the bricks and I want a [?] a hour
Pull up in it, leavin’ a lucky bastard
Heavy set but they really know who run the record
If she wet then she might just be the total package
Better yet, then she might just really want it lavish
Watch fat boy, walk a tight rope (Hahaha)
Two hunnid for a boat, full of white dope
Testifyin’ that’ll get you where the mice go
Mink coats, maybe when the lights low
Gotta stay strapped ‘cause the dice roll
If you gangsta then you buried with your ice on

[Pre-Chorus: Akon]
To all my killers and drug dealers (Maybach Music)
These streets ain’t got no love for you (No love for you, no)
To all my killers and drug dealers (Ooh yeah)
These streets ain’t got no love for you
No, oh-oh

[Chorus: Akon]
Better get out while you can (Yeah-yeah-yeah)
Get out while you can (Yeah-yeah-yeah)
Get out while you can (Yeah-yeah-yeah)
Get out while you can (Yeah-yeah-yeah)
Better get out while you can (Get out, yeah-yeah-yeah)
Get out while you can (Get out, yeah-yeah-yeah)
Get out while you can (Get out, yeah-yeah-yeah)
Get out while you can (Get out, yeah-yeah-yeah)
Get out, get out, get out, get out, get out
[Verse 2: Akon]
I was young, I joined a whole gang
They said they’ll kill me if I ain’t bang
Here’s the product, nigga, go slang
Best believe I sold the whole thang
That your boy hustler, a student to the game
That’s the kinda crazy shit a nigga gotta do, just to maintain
These niggas ain’t got no love for you
Do what you gotta do, just to maintain
These niggas ain’t got no love (No, oh-oh)
No love

[Pre-Chorus: Akon]
To all my killers and drug dealers
These streets ain’t got no love for you (They ain’t got no love for you)
To all my killers and drug dealers
These streets ain’t got no love for you (No, no, no love for you)

[Chorus: Akon]
Better get out while you can (Get out, yeah-yeah-yeah)
Get out while you can (Get out, yeah-yeah-yeah)
Get out while you can (Get out, yeah-yeah-yeah)
Get out while you can (Get out, yeah-yeah-yeah)
Get out, get out, get out, get out, get out

[Outro: Akon]
Yeah-yeah-yeah
Yeah-yeah-yeah
Yeah-yeah-yeah
Get out, get out, get out, get out, get out

Get Out – Akon ft. Rick Ross

Get Out – Akon ft. Rick Ross VIDEOCLIPE

Buscas Recentes:

  • baixar músicas do akon

Deixe uma resposta

O seu endereço de e-mail não será publicado.

Download Musicas Gratis - Baixar Musicas

Obrigado Por Ter Baixado Musicas Gratis em nosso site, estamos aqui para que você sempre possa baixar musicas sem ter problemas, todos nossos links estão online e queremos que você tenha o maior e melhor resultado, aqui em nosso site você também pode baixar musicas do youtube, e só pesquisar a musica em nosso site que com certeza estará la.

Download Musicas Gratis

Não Perca Tempo e Baixe Musicas Diretamente do seu Celular, Tablet e Computador, Tudo isso aqui em nosso site, sempre que quiser você poderá Baixar Musicas Grátis, até mesmo do Palco MP3.

Download Musicas Gratis © 2018
Download Musicas Gratis